Для поиска выберите пункт отправления

Для поиска выберите пункт прибытия

Для поиска введите необходимый город

Для поиска введите необходимый город

Доступно для автостанций Киевской, Черниговской, Николаевской и Донецкой областей

Важливо знати

Найбільш важливі юридичні аспекти надання послуг перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування

 

Суб’єктами процесу надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним (автобусним) транспортом є:

  •     автомобільний перевізник;
  •     автостанційне підприємство (власник автостанції);
  •     агентство (сервіс, в тому числі онлайн) з продажу квитків;

Для допущення на ринок надання послуг з регулярних автобусних перевезень відповідне товариство чи приватний підприємець зобов’язані перш за все мати ліцензію. Ліцензування на автомобільному транспорті спрямоване на визначення умов надання послуг з перевезень пасажирів, а також найважливіших параметрів обслуговування споживачів.

Для того, щоб здійснювати регулярні перевезення пасажирів, однієї ліцензії недостатньо. Перевізник має виграти конкурс з надання послуг, запропонувавши кращі умови обслуговування пасажирів (на міжнародних та міжобласних маршрутах конкурс проводиться за заявницьким принципом), а після цього укласти договір з організатором перевезень (державними адміністраціями, центральним органом виконавчої влади).

Контроль за діяльністю перевізника здійснює Державна служба України з безпеки на транспорті та організатор перевезень.

Згідно з положенями чинного законодавства прийом та відправлення автобусів здійснюється виключно на території автостанцій.

Кожен перевізник має затверджений маршрут руху із визначенням усіх зупинок автобуса. Перевізник не має права пропускати зупинки.

Кожен незаїзд чи зрив рейсу тягне за собою відповідальність для перевізника у вигляді штрафу та в подальшому є підставою для організатора перевезень на розірвання договору.

На автостанціях забезпечується:

прийом та відправлення автобусів і пасажирів;

організація продажу квитків;

диспетчерське управління і регулювання руху автобусів;

контроль екіпіровки та санітарного стану автобусів, дорожньої документації водіїв та дотримання визначеного режиму роботи;

організація побутового обслуговування пасажирів і водіїв.

 

До обов'язкових послуг, що повинні надаватися автостанціями пасажирам, належать:

продаж квитків;

користування приміщеннями для очікування поїздки, облаштованими місцями для сидіння;

можливість користування громадськими вбиральнями;

інформування щодо розкладу руху автобусів та вартості поїздки.

 

За надання обов'язкових послуг автостанцій з осіб, які придбавають проїзні квитки, стягують автостанційний збір, що входить до вартості квитка. Розмір автостанційного збору визначається у відповідності до класу автостанції та вартості проїзду.

Також автостанцією може включатись до вартості квитка комісія з попереднього продажу квитків (при придбанні квитка за 24 години до відправлення).

Агентство з продажу квитків здійснює оформлення та продаж квитків відповідно до даних, що надаються автостанціями. Забезпечує інформування пасажирів про розклад руху, можливі варіанти проїзду на маршруті.

inBus.ua здійснює продаж квитків виключно на рейси регулярних перевізників (тобто тих, що мають ліцензію, договір з організатором перевезень, інші дозвільні документи), які відправляються з автостанцій. Ми не здійснюємо продаж квитків на нерегулярні рейси, на рейси нелегальних перевізників, на рейси, що відправляються зі стихійних зупинок.

 

При пошуку та оформленні квитків inBus.ua зазначає повну вартість квитка, що складається з:

вартості проїзду;

автостанційного збору;

комісії за попередній продаж квитка (в разі наявності);

страхової винагороди;

податків;

вартості послуг банку на переказ коштів;

комісії inBus.ua.

У разі порушення зобов’язань автостанцією чи перевізником inBus.ua в межах своєї компетенції має право звернути увагу керівництва цих суб’єктів на факт порушення та недопущення в подальшому таких випадків. У разі систематичного порушення inBus.ua може звертатись до контролюючих органів з цього приводу для застосування відповідних санкцій.

inBus.ua не має права зупиняти продаж квитків конкретних перевізників, оскільки це не відповідає вимогам чинного законодавства та принципам добросовісної конкуренції.

inBus.ua не є контролюючим органом та не може застосовувати будь-яких санкцій до автостанції чи перевізника.

При зриві рейсу чи незаїзді автобуса на автостанцію власник автостанції зобов’язаний скласти відповідний акт, накласти штрафні санкції на перевізника та повідомити про такі факти організатора перевезень.

Перевізник не має права відмовити пасажиру, що має проїзний документ, в наданні послуг перевезення.   

Відповідальність за якість послуг з перевезення несе виключно перевізник. Контроль за діяльністю перевізника здійснює Державна служба України з безпеки на транспорті та організатор перевезень (для рейсів міжобласного сполучення – центральний орган виконавчої влади, для рейсів в межах області – державні адміністрації).

 

інформування про розклад руху;
інформування про перевізника, тип автобусу, наявність місць;
інформування про вартість квитка;
оформлення квитка.
відповідність даних, що розміщені на сайті тим, що надаються автостанцією відправлення чи перевізником;
належне оформлення електронного квитка чи обмінного бланка із занесенням даних пасажира до квитково-касової відомості.

організація посадки в автобус;
користування приміщеннями для очікування поїздки, облаштованими місцями для сидіння;
можливість користування громадськими вбиральнями;
інформування щодо розкладу руху автобусів та вартості поїздки.
забезпечення посадки в автобус;
якість та безпеку послуг, що надаються автостанціями пасажирам, технічний та санітарно-гігієнічний стан будівель, споруд, обладнання та території автостанції;
надання поточної інформації про рух автобуса.
перевезення пасажирів та багажу автомобільним транспортом (автобусами).
якісне надання послуг з перевезення пасажирів та багажу;
зрив рейсу чи незаїзд на автостанцію;
належний технічний стан транспортного засобу;
відповідність транспортного засобу заявленому (відповідність класу);
безпеку дорожнього руху;
фізичний стан водія (забезпечення медичного контролю стану здоров'я).
InBus
Добро пожаловать на InBus.ua
Служба підтримки
Час роботи служби підтримки: щоденно з 7:00 до 23:00
Зворотній звязок