Служба поддержки
FAQ
27 июлясуббота
Дата

А будет ли автобус?

2613
13.06.2020
А будет ли автобус?

Минулого тижня одна пасажирка написала негативний відгук на гугл про те, що вона купила на inbus.ua квиток, а рейсу не було. У відгуку йшлося про рейс з Києва. І ось що ми на цей рахунок можемо сказати: автостанції столиці не знімали рейси навіть на період карантину, продавали квитки на рейси, яких, звичайно ж, не було. Чому працівники окремих автостанцій не коригують інформацію на сайті? - окреме питання. Тому перестрахуватися і уточнити чи буде автобус зараз "маст хев" перед покупкою.

Нагадуємо, що на inbus.ua - це інформаційна система з послугою оформлення квитків, а вся інформація надається виключно автостанціями, і саме автостанції несуть відповідальність за достовірність та модерацію інформації стосовно рейсів. 

Гарантії 100% відправлення кожного окремого рейсу ніколи немає. Рейс може буде зірваний за різних обставин: від недостатньої кількості проданих квитків до поломки автобуса. І якщо рейс зірвано, то гроші за квиток гарантовано повертаються пасажиру в повному обсязі. На автостанціях працюють живі люди, а зриви рейсів зараз відбуваються частіше, ніж зазвичай через ситуацію з COVID-19, то, звичайно ж, уточнити актуальність рейсів ніколи не буде зайвим. Будь ласка, уточнюйте інформацію у нашої служби підтримки за телефонами: 

+38 (095) 508 55 77, 
+38 (096) 508 55 77,
+38 (093) 508 55 77.

Важливо! Система сповіщення пасажирів про стан рейсу знаходиться на стадії розробки, тому пропонуємо користуватися опцією «Табло автостанції», щоб слідкувати за станом окремих рейсів.

Також можна напряму подзвонити на автостанцію, з якої плануєте поїздку. Скоро у нас на сайті з'являться сторінки кожної автостанції з описом і контактами, а поки цю інформацію можна знайти в пошукових системах. Дякуємо за увагу та сподіваємося на розуміння.