Питання та відповіді
1. Зазначте пункт відправлення, прибуття, бажану дату та натисніть кнопку «Знайти квиток».
2. Оберіть відповідний рейс натиснувши на кнопку «Оформити».
3. Якщо Ви не авторизовані, то введіть актуальний номер телефону та код з СМС для його підтвердження. Номер телефону потрібен для направлення квитка та вирішення питань при подорожі.
4. Оберіть місце/місця в автобусі (якщо така можливість надається перевізником), зазначте прізвище та ім'я всіх пасажирів. За бажанням можете зазначити адресу електронної пошти (не є обов'язковим). Проставте позначку «Я приймаю умови публічної оферти і даю згоду на обробку персональних даних». Потім натисніть кнопку «Придбати квиток».
5. Ви будете перенаправлені на інтернет-сторінку платіжного сервісу. Оберіть зручний для Вас спосіб оплати. Після вдалого здійснення платежу, електронний квиток буде автоматично направлений Вам у вигляді посилання на зазначений номер телефону, а також електронну пошту. Оформлені квитки завжди доступні в Особистому кабінеті сайту чи мобільного застосунку inBus.
Є два варіанти повернення квитка:
Варіант № 1. Онлайн повернення:
1. Натисніть на кнопку "Профіль" в правому верхньому куті, оберіть пункт "Мої квитки". Знайдіть потрібний квиток та натисніть на кнопку "Повернути замовлення".
Зверніть увагу! При поверненні замовлення скасовуються всі квитки в межах даного замовлення.
2. Система розрахує суму повернення/утримання та відобразить її. Умови повернення визначаються перевізником виходячи з дати часу, що минув з моменту придбання квитка та часу, що залишився до відправлення рейсу.
3. Для скасування замовлення та повернення коштів потрібно натиснути кнопку "Повернути замовлення". Якщо Ви не бажаєте повертати квитки, то натисніть хрестик чи закрийте вікно.
4. Повернення коштів відбудеться автоматично. Кошти будуть повернуті на карту, з якої здійснювалась оплата. Процедура повернення коштів опрацьовується платіжним сервісом та може тривати від декількох хвилин до декількох годин, inBus не може вплинути на це.
Варіант № 2. Повернення за допомоги оператора служби підтримки:
1. Напишіть про своє бажання повернути квиток будь-яким зручним способом: чат служби підтримки, електронна пошта, чи зателефонуйте на номер служби підтримки.
2. Надайте реквізити замовлення.
3. Оператор служби підтримки повідомить Вам суму, що буде повернуто, скасує замовлення та сформує запит в платіжний сервіс на повернення коштів. Кошти будуть повернуті на карту, з якої здійснювалась оплата. Процедура повернення коштів опрацьовується платіжним сервісом та може тривати від декількох хвилин до декількох годин, inBus не може вплинути на це.