Служба підтримки
FAQ
27 липнясубота
Дата

Питання та відповіді

Як купити квиток на автобус?
Для покупки автобусного квитка необхідно зробити 5 простих кроків:

    1. Зазначте пункт відправлення, прибуття, бажану дату та натисніть кнопку «Знайти квиток».

    2. Оберіть відповідний рейс натиснувши на кнопку «Оформити».

    3. Якщо Ви не авторизовані, то введіть актуальний номер телефону та код з СМС для його підтвердження. Номер телефону потрібен для направлення квитка та вирішення питань при подорожі.

    4. Оберіть місце/місця в автобусі (якщо така можливість надається перевізником), зазначте прізвище та ім'я всіх пасажирів. За бажанням можете зазначити адресу електронної пошти (не є обов'язковим). Проставте позначку «Я приймаю умови публічної оферти і даю згоду на обробку персональних даних». Потім натисніть кнопку «Придбати квиток».

    5. Ви будете перенаправлені на інтернет-сторінку платіжного сервісу. Оберіть зручний для Вас спосіб оплати. Після вдалого здійснення платежу, електронний квиток буде автоматично направлений Вам у вигляді посилання на зазначений номер телефону, а також електронну пошту. Оформлені квитки завжди доступні в Особистому кабінеті сайту чи мобільного застосунку inBus.

Скільки у мене є часу на оплату квитка?
З моменту натискання кнопки «Придбати квиток», обраний Вами квиток буде зарезервований. Для його оплати виділяється 15 хвилин, по закінченню яких, бронь знімається.
Як дізнатися розклад автобусів?
В меню виберіть пункт «Розклад». Введіть пункт відправлення, прибуття, бажану дату. Натисніть кнопку «Пошук».
Як оплатити квиток на автобус?
Для оплати квитків використовується сервіс LiqPay, який дозволяє оплатити використовуючи Apple Pay, Google Pay, реквізити банківської картки. Також для клієнтів ПриватБанку доступна оплата через Приват 24. Платежі є безпечними, оскільки захищені стандартом PCI DSS, а inBus не отримує відомості про реквізити банківської карти.
Як повернути квиток?

Є два варіанти повернення квитка:

Варіант № 1. Онлайн повернення:

1. Натисніть на кнопку "Профіль" в правому верхньому куті, оберіть пункт "Мої квитки". Знайдіть потрібний квиток та натисніть на кнопку "Повернути замовлення".

Зверніть увагу! При поверненні замовлення скасовуються всі квитки в межах даного замовлення.

2. Система розрахує суму повернення/утримання та відобразить її. Умови повернення визначаються перевізником виходячи з дати часу, що минув з моменту придбання квитка та часу, що залишився до відправлення рейсу.

3. Для скасування замовлення та повернення коштів потрібно натиснути кнопку "Повернути замовлення". Якщо Ви не бажаєте повертати квитки, то натисніть хрестик чи закрийте вікно.

4. Повернення коштів відбудеться автоматично. Кошти будуть повернуті на карту, з якої здійснювалась оплата. Процедура повернення коштів опрацьовується платіжним сервісом та може тривати від декількох хвилин до декількох годин, inBus не може вплинути на це.

Варіант № 2. Повернення за допомоги оператора служби підтримки:

1. Напишіть про своє бажання повернути квиток будь-яким зручним способом: чат служби підтримки, електронна пошта, чи зателефонуйте на номер служби підтримки.

2. Надайте реквізити замовлення.

3. Оператор служби підтримки повідомить Вам суму, що буде повернуто, скасує замовлення та сформує запит в платіжний сервіс на повернення коштів. Кошти будуть повернуті на карту, з якої здійснювалась оплата. Процедура повернення коштів опрацьовується платіжним сервісом та може тривати від декількох хвилин до декількох годин, inBus не може вплинути на це.

Чи можу я анулювати електронний квиток, якщо він або обмінний бланк вже обміняні в касі автовокзалу (роздрукований фіскальний чек)?
В даному випадку Ви можете здати квиток (фіскальний чек) тільки в касі автостанції.
Чи необхідно міняти квиток в касі автостанції?
Ні, не потрібно. Отриманий електронний квиток дає право на проїзд.
Яке прізвище та ім'я необхідно вказувати при оформленні замовлення?
При оформленні зазначається прізвище та ім'я пасажира. Для міжнародних рейсів потрібно зазначати прізвище та ім'я латинськими літерами, як у закордонному паспорті.
Мені обов'язково друкувати електронний квиток?
Ні, не обов'язково. Ви можете пред'явити електронний квиток водію / контролеру в паперовому або електронному вигляді (наприклад, з екрана телефону).
Чи можу я отримати додаткову інформацію та послуги на автовокзалі?
Так можете. У вартість квитка включено всі необхідні збори, включаючи автостанційний збір.
Чи застрахована моя поїздка?
Всі поїздки пасажирів що придбали квиток на inBus.ua застраховані.
Як дізнатись перевізника і марку автобусу?
Марка автобуса і перевізник вказуються при виборі рейсу і в Особистому кабінеті.
Чи можна у квитку змінити дату виїзду?
Таку можливість не надають перевізники. Необхідно повертати квиток.
За скільки днів попередньо можна купити квиток?
Період попередніх продажів кожен автовокзал встановлює індивідуально. В середньому продажу відкриваються за 45-90 днів, але не пізніше, ніж за 15 днів (згідно діючого законодавства України).